Kunnen wij je helpen met een gratis inzichtsessie?
Zie het als jouw eerste stap naar zelfliefde.

Aanmelden voor een gratis inzichtsessie

Een kleine vraag vooraf

Tijdens deze gratis inzichtsessie nemen we uitgebreid de tijd om naar jouw verhaal te luisteren en samen te onderzoeken welke vorm van begeleiding het beste bij jou past.

Omdat we deze tijd speciaal voor jou reserveren, vragen we je om de afspraak alleen in te plannen wanneer je van plan bent aanwezig te zijn en openstaat voor verandering.

Kun je onverwacht toch niet deelnemen? Laat het ons dan tijdig weten, zodat we iemand anders kunnen helpen.

Klanttevredenheid

Jeanine

Hallo Claudia, Heel dankbaar dat ik dit zomerpakket besteld heb. Al de video's zijn heel waardevol en vooral ook de meditaties. Ook de invalshoeken zoals je het aanreikt zijn interessant. Ik zelf ben ze nu de derde keer aan het bekijken en werk ermee. Dus ben ik zeer tevreden. Vriendelijke groeten, Jeannine

Sylvia

April ’23 ben ik aan het traject bij Claudia begonnen. Ik was op dat moment met mijzelf op een dieptepunt gekomen, veroorzaakt door de scheiding van de vader van mijn kinderen. Ik was mijzelf volledig kwijt, ik wist niet meer wie ik was. Door maandelijks 1:1 gesprekken met Claudia te voeren, kwam ik er steeds meer achter dat ik een pleaser was, dat ik mijn grenzen niet durfde aan te geven en dat ik mijzelf nooit op nummer 1 heb gezet en dat was allemaal te herleiden naar mijn jeugd. Door de technieken om met je innerlijke kind aan de slag te gaan ben ik mij steeds bewuster geworden van de kindpijnen en door telkens, als de pijn opspeelt, met haar te gaan zitten en haar te koesteren en tegen haar te zeggen dat je de pijn herkent en erkent, ben ik steeds meer van mijzelf gaan houden en sta nu veel sterker en stabieler in het leven. Ik heb ook gedurende dat jaar, een aantal keren transformational breathing gedaan en ter afsluiting een volle retreat week op ibiza gedaan. Transformational breathing is voor mij heel helend geweest, je wordt door de breathing op plekken gebracht waar je geen weet van hebt maar die wel naar de oppervlakte worden gebracht en vandaaruit kan je je pijnstukken helen Uiteindelijk zie ik mijn reis als van een gebroken vogeltje weer terug bij mijzelf, veel zelfverzekerder en met volle overtuiging weer de glans van het leven zie. Ik wil Claudia en haar team heel erg bedanken voor alle tools die zij inzetten om je weer terug bij jezelf te brengen.

Als een ander mens vandaan gekomen

De ademretreat in Den Ilp gedaan in 2 delen. Voor mij een totaal onbekende wereld. Ik ben er als een ander mens vandaan gekomen. Een absolute aanrader. Rianne Ketting

Annette

Beste Claudia, Heb net het derde webinar van de challenge gezien. Ik wil je complimenteren. In het oerwoud van coaches steek je er mijns inziens bovenuit. Mooi hoe je zoveel verschillende mensen weet aan te spreken die allemaal op een ander punt in hun ontwikkeling / reis zijn. Groetjes, Annette

‘ Ervaring event ”

De dag is door mij als geweldig ervaren. Tot in de puntjes geregeld. ik zou het event aan iedereen aanraden. Boodschappen die duidelijk met iedereen gedeeld moeten worden. Vriendelijke Groeten, Marco

Femke

Heel fijn en helder. Goede kijk op de toekomst. Fijn ook dat ik nu eindelijk weet waar het vandaan komt. Femke

Het was pittig

Het contact met de behandelaar was heel erg prettig, we hadden een goede klik. Ik ben zoveel sterker geworden in een jaar! Maar eerlijk is eerlijk, het was wel pittig. Op de laatste 2 maanden na, hadden we wekelijks contact. In de laatste 2 maanden bouwden we af. Het was digitaal en met beeld. Maar dat was prima! De sessies duurden een uur tot anderhalf uur, net wat nodig was en kon. En in die tijd kan je veel bespreken én bereiken.                                                                                      Anja

Verbinding met mijn moeder

Na vier maanden in het jaartraject bij Claudia en een bijzondere week op Ibiza, merk ik dat ik liever voor mezelf ben geworden. En het mooie is dat mijn omgeving mee verandert. Gister heb ik voor het eerst open met mijn moeder gepraat over vroeger. Ze vroeg me hoe ik beschadigd ben in mijn jeugd en zei dat ze erover wilde praten omdat ze geen idee had hoe en rond liep met het idee dat ze zich schuldig zou moeten voelen. Ik vond het heel moeilijk om het te benoemen en was bang voor een afwijzende reactie, ontkenning of boosheid. Maar ik heb open gepraat en gezegd dat ik als kind in de rol van haar partner terecht ben gekomen. Ik werd haar steun en toeverlaat en zij deelde al haar problemen met mij. Mijn moeder is zelf erg beschadigd in haar jeugd doordat zij een manisch depressieve moeder had en emotioneel en fysiek is mishandeld. Mijn vader dronk en was emotioneel niet beschikbaar voor haar. Er was altijd (de dreiging van) ruzie over zijn drankgebruik. Haar hele huwelijk was ze ongelukkig en als kind wilde ik maar één ding: mijn moeder blij maken en troosten en helpen. Mijn moeder wantrouwt anderen en kon vroeger geen aansluiting vinden bij andere volwassenen. Dus ze vond wat ze nodig had bij mij. Het mooie is dat ze gisteren open stond voor wat ik te zeggen had, al was het moeilijk voor haar om te horen. Ze zei hoe speciaal onze band altijd geweest is voor haar, maar ziet nu in dat het niet passend was bij mijn leeftijd en begrijpt nu ook waarom ik mezelf in het contact met anderen verlies. Ze is blij dat het beter met me gaat en dat ik grenzen stel nu. Voor mij was dit zo fijn. Na al het innerlijk kind-werk had ik geen bevestiging of erkenning meer nodig van mijn moeder. En volledig onverwacht, kreeg ik die nu toch. Wat een cadeau. Voor het eerst in jaren voelde ik me weer verbonden met mijn moeder. Een mooi gesprek vanuit liefde, zonder verwijten, zonder verdedigen, gewoon begrip over en weer. En zij vertelde ook dat ze zoveel niet geleerd heeft in haar jeugd en dat nu met terugwerkende kracht inziet. Bij mij viel een stuk angst weg. Mezelf eerlijk uitspreken is nieuw voor me, maar wat doet het me goed. Dank je wel Claudia Krumme en iedereen hier voor de lessen die ik leer. En ik weet dat dit nog maar het begin is, er wacht nog zoveel moois! Liefs, Sabine

Mijn gevoel durven voelen en van mezelf gaan houden is me gelukt!

De welbekende “ui”. De lagen die mij hebben weerhouden te ervaren waar mijn ware ik eigenlijk zit. Door te voelen, stil te staan, gevoelens toe te laten en deze te accepteren is de de ui zich langzamerhand van zelf gaan afpellen. Ik heb steeds meer begrip en inzicht gekregen in de gevoelens van mijn innerlijk kind en mijn volwassen ik. Dat wanneer er een trigger is, ik vanuit mijn kindpijn reageer en heel bewust de pijn mag doorvoelen van het kleine meisje in mij. Door contact te maken met haar, door haar serieus te nemen en het vervolgens vanuit een.volwassenen te ondersteunen heeft mij enorm geholpen door de pijn heen te komen. De 5 stappen methode die Claudia zo mooi beschrijft is de kern van dit werk. Het voelt zo veilig en vertrouwd om begeleid te worden door iemand die zelf weet waar het om gaat maar je er met zoveel liefde doorheen helpt, het verzacht een hele hoop. Er is geen druk, niks is goed of fout. Claudia weet precies tot je kern te komen. Zij ziet in waar de strategieën zich voordoen en weet je er op een liefdevolle manier mee te confronteren. En dat is nodig om je bewust te worden en er aan te werken. Nina

‘ Ervaring event ‘

Mooi event voelde vooral liefde. De adem sessie was super waardevol. Het was een hele fijne dag. Groetjes, Peter