Soms voel je van binnen: er is meer mogelijk voor mij... Meer rust, meer diepte meer liefde.

Boek hier een persoonlijk gesprek Claudia in

In dit gesprek onderzoeken we samen of het Van leed naar liefde premium traject de bedding kan zijn waarin jij werkelijk gaat ervaren wat je nodig hebt. Met persoonlijke begeleiding, aandacht en groei op alle lagen: hoofd hart en lichaam.

Deze sessie is bedoeld voor wie voelt dat het tijd is om echt te investeren in zichzelf.
We nemen de tijd om te ontdekken of dit traject past bij waar jij nu bent,
en wat er nodig is om de volgende stap te zetten in jouw proces van heling en zelfliefde.

Je hoeft niets te beslissen, alleen even voelen of dit bij je past.

Deze gesprekken zijn beperkt beschikbaar en bedoeld voor wie klaar is om echt de diepte in te gaan.

Heb je nog geen idee wat het beste bij je past, klik dan hier voor een verkennende inzichtsessie met een coach uit het team van Claudia

Klanttevredenheid

Karin

Uit nieuwsgierigheid aangemeld en dit slaat in als een bom.. Voor het eerst voel ik dat ik iets kan met al deze confronterende informatie. Groetjes, Karin

Anoniem

Heel hartelijke dank Claudia! Ik ben zo blij dat ik het 1 op 1 traject volg bij jouw GGZ traject. Het is zo fijn dat ik me eindelijk begrepen voel en dat ik nu echt de kern kan aanpakken. Ik heb nu alle hoop op genezing! Ik heb het gevoel alsof ik hier mijn hele leven op heb gewacht, en nu eigenlijk heb gevonden. Dankjewel dat je deze organisatie begonnen bent. Anoniem

Koen

In het NU opkomen voor mijn innerlijke kind Toen ik mij aanmeldde was grenzen aangeven, nee zeggen en mijn eigen behoeften en wensen erkennen mijn grootste probleem. Mijn belangrijkste inzicht in mijn proces is in “HET NU” opkomen voor het innerlijke kind. Ik was al bekend met hechtingsstijlen, met codependency, overlevingsstrategieën en verslavingen maar pas bij Claudia heb ik geleerd om alle onderlinge verbanden te zien en vooral te voelen. Claudia heeft me laten zien en ervaren dat er ook heling mogelijk is. Ik ben nog niet zover maar het biedt hoop en verlichting. Net als eerdere stappen die ik heb gezet en gemaakt is dit een proces van erkennen, herkennen en uiteindelijk gewoon doen. Ik zou een ieder die met zichzelf worstelt op het gebied van liefde, intimiteit en verslavingsgedrag aanraden om zich te laten begeleiden door Claudia. Haar inzicht, professionaliteit en ervaringsdeskundigheid gaan hand in hand met betrokkenheid. Zij leeft ook haar eigen programma en is voor velen van ons een lichtend voorbeeld dat het zo ook kan. Dankjewel van Koen.

Sylvia

Hoi Claudia, Ik vond het zomerpakket ontzettend waardevol en heb er veel aan gehad. Erg herkenbaar om patronen te ontmantelen en kindstukken te verwerken en nieuw gedrag in te zetten. Het meest waardevol vond ik de meditaties en de praktische tools. Ik heb geen opmerkingen verder. Ik heb inmiddels het pakket aan minstens drie anderen geadviseerd die het ook gekocht hebben. Zij zijn collega’s/cliënten van mij. Ik had info aangevraagd over de inzet van het materiaal bij cliënten en een cursus hieromtrent. Ik zag het al voorbij komen op facebook. Dank je wel! met vriendelijke groet, Sylvia

Annette

Beste Claudia, Heb net het derde webinar van de challenge gezien. Ik wil je complimenteren. In het oerwoud van coaches steek je er mijns inziens bovenuit. Mooi hoe je zoveel verschillende mensen weet aan te spreken die allemaal op een ander punt in hun ontwikkeling / reis zijn. Groetjes, Annette

Ilse

Dit is het beste dat ik ooit geleerd heb hierover, heb al zoveel gelezen en geleerd over dit onderwerp. Op dit moment ben ik aan het proberen weg te gaan van een toxische relatie, een geschenk uit de hemel deze mini cursus, dank dank. Fijne ervaring biedt perspectief! Ilse

Het ademen is m’n favoriet

Terug van Tenerife, waar ik een ontzettend mooie liefdevolle week heb mogen meemaken in het kader van het innerlijk kind. En eerlijk waar, ik heb nog nooit zoiets fijns ervaren. Zoveel warmte, vertrouwen, veiligheid en leerzame momenten terwijl we genoten van de schitterende omgeving, het heerlijke eten en het super relaxte programma waar ik me vol in stortte. Het ademen is m’n favoriet, maar ook de verlichtende "dik-chas" in de morgen van Wilna en Marianne waren een kroon op de dag. Dank je Claudia! Je was top!

Familieopstellingendag waardevol en bijzonder

Ik vond het een hele waardevolle en bijzondere dag. De groep voelde vertrouwd en was fijn om mee te werken. Ik vond Nancy erg bekwaam en een fijne coach. Ze wist met haar vraagstelling tot de kern van het probleem te komen. Ik kwam bij mijn eigen opstelling slecht bij mijn diepe gevoelens, maar dat is nou net mijn probleem ;-). Toch gaf de opstelling mij nieuwe inzichten. De andere opstellingen kwamen wel ontzettend bij mij binnen, raakte me en behandelde allemaal een voor mij herkenbaar thema. Ik weet niet wat precies maar het doet wel wat met mij. Dit was mijn eerste grote opstelling en zeker niet de laatste. De ademsessie was een mooie en fijne afsluiting van deze mooie en leerzame dag. Lieve groet Edwin

Fien

Wat een fantastisch boek! Zeer dankbaar met de aanschaf. Enorm herkenbaar allemaal en geeft veel helder inzicht in je manier van doen en denken. Heb hem nog niet helemaal uit maar duurt niet lang meer want het is zeer verhelderend en helpend om bijv angstgedachten te mogen loslaten. De openheid van Claudia aan het begin over haar eigen verleden raakte mij ook. Heel dapper en ik ben blij dat het boek extra bevestigt dat ik ook ver ben in mijn herstelproces:) Onwijze dank Claudia voor dit superboek! Groetjes, Fien

Karin

Lieve Claudia, wat was het fijn om je eindelijk te ontmoeten. Bijzondere vrouw ben jij, zeg! Ik vond het weekend waanzinnig! Chapeau, zoals je dat weet neer te zetten. Ik voel me krachtig, kalm en enthousiast. Dank, dank, dank lieverd ❣️