Testimonials

Tine

Dank je zeer inspirerend webinar, heb je challenge al eerder gevolgd en je boek besteld….heel veel dank mooi mens ben je! Liefs, Tine

Het was pittig

Het contact met de behandelaar was heel erg prettig, we hadden een goede klik. Ik ben zoveel sterker geworden in een jaar! Maar eerlijk is eerlijk, het was wel pittig.

Ines

Hallo Claudia Het zomerpakket heeft me heel veel deugd gedaan in mijn proces en heel hard geholpen. Ik ben er nog niet mee klaar. Een maand is niet voldoende om

Cindy

Wat een geweldige, leerzame dag was dit weer! Ik ging 10kg lichter qua gevoel naar huis dan dat ik aankwam. Veel gevoeld, veel gehuild, veel gedeeld. Heb weer inzichten gekregen

Annette

Beste Claudia, Heb net het derde webinar van de challenge gezien. Ik wil je complimenteren. In het oerwoud van coaches steek je er mijns inziens bovenuit. Mooi hoe je zoveel

Fijne stem

Dank je wel, heerlijke meditatie, zo’n aangename stem. Voor het eerst weer echte visualisatie gehad.Het sterkt me, vertrouwen in eigen kunnen en warme gloed in mijn hart en middenrif.

Natasha

“De ander is niet nodig om mij heel te maken. Ik heb genoeg aan mezelf.” Vorig jaar toen ik bij Claudia kwam lukte het me niet om mijn verhaal te

Voor ieder wat wils

Ik ben tevreden over de dagbehandeling; dit was in groepsverband waarbij diverse methodes werden ingezet om de thematiek rond relatieverslaving en codependentie te behandelen. De methodes waren innerlijk kindwerk, delenwerk,

Mijn ogen geopend

Claudia’s Care Center in Amsterdam heeft mijn ogen geopend met betrekking tot mijn patronen. Heb ook heb veel inzichten gekregen van haar boek ‘Van leed naar liefde’ Dankbaar voor haar

Rita

Geen afscheid maar een nieuw begin Met pijn in het hart, heb ik net de laatste groepsdag van het jaartraject bij Claudia, achter de rug. Ik beschouw het niet als

Jenny

Claudia, Dank je wel! Ik heb heel erg veel aan je challenge gehad! Ik weet wat ik moet doen en durf open en met vertrouwen naar de toekomst te kijken.

Marianne

Ik heb vlak voordat ik bij jou startte Emotieve therapie gehad, een vorm van therapie die met angst, boosheid, etc werkte ( het was geen RET), ik heb regressie gedaan,